hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | روند اجرایی پروژه تقاطع کیوانفر با قدرت پیگیری می‌شود/رد طرح انحراف ترافیکی در شورای ترافیک

قم | روند اجرایی پروژه تقاطع کیوانفر با قدرت پیگیری می‌شود/رد طرح انحراف ترافیکی در شورای ترافیک

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها در خصوص رد اصل اجرای پروژه تقاطع کیوانفر در جلسه اخیر شورای ترافیک استان گفت: طرحی که رد شده تنها مربوط به انحراف ترافیکی برای اجرای پروژه بوده و اصل اجرای پروژه همچنان پابرجا بوده و پیمانکار اقدامات اجرایی را همچون سابق پیش می‌برد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،عباس حلوائی‌زاده امروز در گفت وگویی با اشاره به وضعیت اجرای پروژه تقاطع شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر قم مقرر شده که پروژه تقاطع کیوانفر هرچه سریع‌تر از سوی شهرداری اجرایی شود که این مصوبه در هیات تطبیق فرمانداری رد شد و با اصرار اعضای شورای شهر در نهایت مهر تایید بر اجرای آن در هیات حل اختلاف زده شد.
 وی با بیان اینکه شهرداری به سرعت اقدامات اولیه برای اجرای این پروژه را در دستور کار قرار داد تصریح کرد: پس از تایید طرح و انتخاب پیمانکار، تجهیز کارگاه و اقدامات اولیه برای آغاز عملیات عمرانی صورت گرفت.
 معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه طرحی از سوی مشاور پروژه برای انحراف ترافیک محور برای عملیات عمرانی آماده شده است افزود: در نشست اخیر شورای ترافیک استان این طرح از سوی شهرداری ارائه شد و دفاع لازم از آن صورت گرفت.
 وی ادامه داد: اما با وجود دفاعیه مشاور و پیش‌بینی ابعاد مختلف ترافیک محور، طرح مورد تایید اعضای شورای ترافیک قرار نگرفت.
 حلوائی‌زاده با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها در خصوص رد اصل اجرای پروژه در شورای ترافیک استان گفت: طرحی که رد شده تنها مربوط به انحراف ترافیکی برای اجرای پروژه بوده و اصل اجرای پروژه همچنان پابرجا بوده و پیمانکار اقدامات اجرایی را همچون سابق پیش می‌برد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد